مزایای لوله های پی وی سی در لوله کشی ساختمان

دقت در انتخاب نوع لوله برای استفاده در لوله کشی ساختمان از آن جهت مهم است که در آینده کمتر با مشکلاتی از قبیل ترکیدگی و نشتی در لوله ها مواجه شویم. چرا که رفع نشتی لوله همواره با دردسر و هزینه هایی همراه است. در این مورد می توانید مقاله لزوم شناسایی نم و رطوبت ساختمان را مطالعه کنید.

پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از متنوع ترین انتخاب ها برای کاربردهای مختلف در بسیاری از زمینه ها از جمله صنعت ساختمان است. لوله های پی وی سی ذاتا قوی، سبک وزن، انعطاف پذیر، آسان برای حمل و نقل و اقتصادی هستند. در کنار تمام این ویژگی ها، عمر طولانی و قابلیت بازیافت آنها را به گزینه اقتصادی اصلی برای پروژه های ساختمانی مسکونی و تجاری تبدیل می کند.

آیا در پروژه ساختمانی خود به دنبال مواد لوله کشی مناسب برای کاربردهای داخلی یا خارجی هستید؟ بیایید به شما کمک کنیم در مورد لوله های پی وی سی و مزایای آنها در صنعت ساختمان بیشتر بدانید.

مزایای لوله های پی وی سی در لوله کشی ساختمان

استحکام

لوله های پی وی سی لوله های محکم و مقاومی هستند. در کنار استحکام مکانیکی خوب، مقاومت سایشی بالایی نیز دارند. نگرانی در مورد آسیب های ناشی از حمل و نقل و نصب با لوله های PVC را فراموش کنید.

سبک وزن

این یکی از بزرگترین مزایای لوله های PVC در مقایسه با مواد جایگزین مورد استفاده برای لوله کشی است. وزن کمتر به معنای هزینه کمتر حمل و نقل و هزینه کمتر نیروی کار است. در عین حال، کار سریعتر پیش می رود زیرا یک فرد مجرد می تواند یک قطعه بزرگ لوله را به راحتی اداره کند.

انواع سایزها

برندهای معروفی مانند اوری پلاست لوله های پی وی سی را در طیف وسیعی از قطرها و اندازه ها تولید می کنند تا هر نیاز ساختمانی را برآورده کنند. آیا به دنبال خطوط تخلیه سینک داخلی هستید یا به عنوان لوله شیلنگ باغچه در فضای باز یا ابعاد بزرگتر برای سایر نیازهای لوله کشی یا سیم کشی؟ لوله های پی وی سی Ori-Plast به همراه اتصالات سازگار خود دارای پوشش می باشد.

اتصالات ضد نشتی

هنگامی که از سیمان حلال مطمئن Ori-Plast به همراه لوله‌ها و اتصالات پی وی سی آن استفاده می‌کنید، تنظیمات کاملاً ضد نشتی و بدون هیچ مشکلی دریافت می‌کنید.

انعطاف پذیری

pvc لوله هایی را برای هر نیاز داخلی ارائه می دهد که مقاومت بالایی در برابر شکست دارند. برای نصب خارجی یا لوله کشی مخفی به لوله در فضای باز نیاز دارید؟ لوله های یو پی وی سی Ori-Plast (پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی) را بررسی کنید.

برای حمل آب گرم/سرد به لوله نیاز دارید؟ لوله های پی وی سی Ori-Plastc (پلی وینیل کلرید کلر) را امتحان کنید.

به دنبال راه حل های لوله کشی برای کاربردهای زیرزمینی هستید که در آن حرکت ارتعاشات خاک پیش بینی می شود؟ از مزایای لوله های PVC-O Ori-Plast لذت ببرید که می توانند عملکرد عالی را حتی در فشار حداکثر 25 بار ارائه دهند.

نصب آسان

عامل مشترک در هر یک از این لوله های پی وی سی سبک وزن این است که نصب آنها بسیار آسان است. می توانید آنها را به راحتی در شکل مورد نیاز خود برش دهید، جوش دهید یا به هم بپیوندید و همچنان انتظار عملکردی مشابه همیشه داشته باشید.

طول عمر طولانی با هزینه نگهداری کم

لوله های Ori-Plast عمر مفیدی بیش از 50 سال با حداقل تا صفر هزینه نگهداری دارند.

مواد غیرسمی و ایمن

بی اثر بودن شیمیایی PVC تضمین می کند که مواد ایمن و غیر سمی برای حمل و نقل آب آشامیدنی است.

مقاوم در برابر آتش

لوله های PVC قابل اشتعال نیستند و بدون منبع اشتعال خارجی به سوختن ادامه نمی دهند.

مقاوم در برابر خوردگی

برخلاف مواد جایگزین لوله، PVC در معرض مواد شیمیایی خشن یا اشعه ماوراء بنفش خورده نمی شود. این باعث می شود که آنها به عنوان لوله های زهکشی / SWR، راه حل های لوله کشی در فضای باز و غیره انتخاب مناسبی باشند.

مقاوم در برابر شکل زیستی

لوله های پی وی سی Ori-Plast در برابر بیو فرم مقاوم هستند. از این رو، احتمال آلوده شدن آب یا چروک شدن میکروب ها از داخل لوله تقریباً ناچیز است.
به طور خلاصه، بدون توجه به ماهیت کار ساخت و ساز، تکیه بر لوله های PVC با کیفیت بالا به لطف مزایای بسیاری که ارائه می دهند، می تواند تفاوت زیادی در پروژه شما ایجاد کند. بنابراین، هنگامی که به کیفیت ضد آب با عملکرد برتر نیاز دارید، به بهترین ها اعتماد کنید - Ori-Plast را انتخاب کنید.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]